Thaiportalen - Forum - powered by Thaiportalen.no - reiseforum for Thailand

Se RSS

Siste poster i bloggene

1. Rundreise Asia.

Vi reiste fra Norge til Cambodia via Bankok og Kjøbenhavn.

Enkel og grei flytur, og vi kan bare konstatere at Thai er bra. Riktignok fløy vi "upper-dekk" denne gangen, men service og mat var som Buisniss SAS. Etter flyturen kom vi frem på morgenen i Phnon Phen - hvor vi fikk innsatler oss på Raffels Hotel. Et nydelig kolonistil hotell i rolige omgivelser mitt i Knher rikets hovedstad.

Vi besluttet raskt at 2 timer på øyet måtte til - Lunch på FCC som er turistfella ...
    Kategorier
    Uten kategori
  2. Rimelig, eksotisk, og spennende.

Jeg husker min første tur til Thailand. Egentlig var det tilfeldig det ble nettopp Thailand, ønsket meg til Bali. Etter en runde hos turoperatørene falt valget på Thailand på grunn av store prisforskjeller på reisen.

Det er enkelte øyeblikk som dukker opp når jeg tenker tilbake på alle turene som ble resultatet av denne første turen, for det ble slutt på ferieturer til andre land... Første kvelden jeg gikk av bussen i Karon, og jentene i barene ropte og vinket på meg. Dette var ...
    Kategorier
    På tur
  3. Reiseguide

4. Billige turer.......

Det gjør vondt i hjerte å se alle de billige turene som går til Thailand nå i september. 2798 kr for fly tur/ retur Oslo Phuket den 16 September er BILLIG.( Sjekk altomreiser.no ) Nå når høsten har satt inn for fullt, hadde det vært godt med litt varme igjen
    Men den turen må nok vente på seg en stund til. Heldigvis har jeg en liten godbit i vente
    Får meg en Londontur nå i oktober. Skal bli herlig med urbane innpulser noen dager. Skal bo på et veldig fint spa hotel, så det blir ...
    Kategorier
    Uten kategori
  5. penger

Når en har en flått jennte i thailand
    Og sender penger, vor mye er normalt å sende ned ??? til henne
    Kategorier
    Uten kategori
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste