Thaiportalen - Forum - powered by Thaiportalen.no - reiseforum for Thailand
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Senior Medlem Array NorThai sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Kosumpisai, Maha Sarakam

Standard Ao Nang, Krabi

Jeg og min thai frue tilbrakte noen herlige dager i Ao Nang nå i mai. Plassen er forholdsvis rolig, men litt natteliv finnar man da. Gode resturanter finner man ovenfor "beach roaden".
    Her er noen bilder, håper dem svarer til deres forventninger? Vi tok båten vider ut til Phi Phi Island, meget fin plass det også.
    Men pass på... På Phi Phi så er det ikke mopeder å få lånt, er du heldig så får du kanskje tak i en trå sykkel.
    Da vi ankom ferjekaien på Phi Phi, så hadde jeg regnet med å bli hentet av hotellet vi hadde booket, det kostet jo tross allt nesten 3000 bath pr. natt.
    Men nei da, det var ikke engang en taxi, så vi måtte pent begynne å spasere de 2 km opp til hotellet. I 40 grader, men heldigvis så hadde dem i det minste sendt ned en kar med en tralle slikt at vi som gjester slapp å bære på tunge bagger og utstyr.
    Men pent var det på Phi Phi, men litt for mye turister og mas etter min smak...
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk bildet for større versjon

Navn:  1.jpg
Visninger: 217
Størrelse:  13,8 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  2.jpg
Visninger: 213
Størrelse:  10,1 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  3.jpg
Visninger: 201
Størrelse:  28,1 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  4.jpg
Visninger: 185
Størrelse:  31,6 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  5.jpg
Visninger: 171
Størrelse:  29,4 KB  

Senior Medlem Array NorThai sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Kosumpisai, Maha Sarakam

Standard

Og noen bilder til;-)
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk bildet for større versjon

Navn:  6.jpg
Visninger: 156
Størrelse:  12,5 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  7.jpg
Visninger: 160
Størrelse:  31,0 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  8.jpg
Visninger: 150
Størrelse:  18,4 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  9.jpg
Visninger: 158
Størrelse:  31,1 KB   Klikk bildet for større versjon

Navn:  10.jpg
Visninger: 165
Størrelse:  10,1 KB  

Administrator Array Andaman sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Orkdal
    Blogginnlegg
    4

Standard

Veldig bra. <; Hadde planlagt en tur innom Ao Nang da jeg var i Thailand i mars/april, men fikk ikke tid til å stoppe. Leide bil og kjørte tur/retur Phuket-Trang.

Får se om vi kan ta noen netter i desember, når nettene blir lange her i nord og kulda setter inn...

Standard

Tilbrakte 5 dager i Ao nang, på Ao nang villa. Det var et utrolig kjekt besøk. Stranden var ikke noe å rope hurra for, men det går båter ut til Railey. Her er det utrolig fint. Ellers er skal øyene rundt også være fantastiske.. vi dro videre til koh lanta etter dette og hadde de beste dagene på hele oppholdet der nede.
    Skulle ikke ha vært lov å gå på jobb etter en fridag.

Medlem Array
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Skien / Krabi

Standard Ao Nang

Bor i Ao Nang og trives der. Forholdsvis stille, men det varer nok ikke lenge. Store områder er solgt til hotellkjeder. Jeg er ikke enig i at stranda ikke er så bra. Har vært på andre steder der restaurangene har stoler og bord helt ut i vannkanten. Det er ikke lov her. Men det er jo bare noen minutter med båt ut til alle øyene med supre strender.
    Skal forresten selge ca. et mål tomt utenfor Ao Nang neste år. Skulle vært greit med en Nordisk nabo!
    Terri

Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Orkdal
    Blogginnlegg
    4

Standard

Hva koster tomta harrymand? Hvem står som eier?

Medlem Array
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Skien / Krabi

Standard

Ca.2mill.TBH. Står på dama. Jeg leaser en Rai av henne.
    Terri

Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Orkdal
    Blogginnlegg
    4

Standard

Ok. Dette er vel markedsprisen i et sånt ettertraktet område. Selv har jeg fått tilbud om kjøp av land på Pakmeng beach i Trang, samt forespørsel om å bli med på et bungalowprosjekt der.

Uansett er kysten av Andaman sea et veldig ettertraktet område. Phuket bygges ut i et rasende tempo. Utbyggingen vil fortsette sørover, se bare på hva Thailandske myndigheter gjør med veistandarden fra Phang Nga og sørover. Veiene innbyr nå til stor trafikk.

Medlem Array
    Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    Skien / Krabi

Standard

Hei Andaman. Har også fått tilbud om å bli med på et slikt projekt i Ao Nang- området. 20 bungalower med pool og hele pakka. Men jeg vil heller sitte med en kald singa enn å bruke "alderdommen" på stressende prosjekter! Men du kan gjerne nevne att jeg har en tomt for salg / leasing til andre!
    Terri

Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Orkdal
    Blogginnlegg
    4

Standard

Enig harrymand. Flere av prosjektene langs kysten av Andaman Sea er risikable. Det selges eiendom som av Thailandske myndigheter er klassifisert som Naturparker, og derigjennom ikke er reelle salgsobjekter.

Bookmarks

Regler for innlegg