Thaiportalen - Forum - powered by Thaiportalen.no - reiseforum for Thailand
Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 25

Standard Udon thani

Jeg har hvert en 4 ganger i udon thani,må si at det er en trivilig by med mange fine folk Synes det er et sted for gammle og unge,bra med resturanter falang mat og thai.Ok utvalg med shopping steder,nightmarked osv barene og discoene er vel en god del roligere en i pattaya og phuket osv men liker meg veldig godt der pga mer rolig og man kan slappe av her/mye severdigheter og se på rundt udon thani for di som er intressert i history osv, anbefaler folk og dra dit en uke for og se litt

Standard Udon

Det er vel mange av oss som har vært der oppe etterhvert, det er jo mange av jentene som kommer fra distriktet der, selv kommer kona fra Kompawaphi, (er ikke sikker om det er stavet riktig) det er litt sør for byen.

Vet det var en nordmann som drev bar/cafe der oppe, har prøvd å finne han flere ganger men byen er jo stor og ikke lett å finne frem i, men han skulle holde til i nærheten av det store shopping senteret midt i byen.

Kanskje noen som vet?

Standard

er det en som heter odvar el han kjenner jeg han har en bar der som heter empty bar,men vet ikke om den er og går enda hmm den ligger i den nye bar gata rett ved et hotel som heter top mansion

Senior Medlem Array Airbusfan sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Trøndelag / Pattaya/Jomtien

Standard

Ja Udon Thani er en ok by..skulle ønske Bangkok Air fløy Utapao-Udon Thani
    Men det er vell bare å drømme om

Jeg har reist dit mange ganger og belegget på flyene har vært bra

Standard

en liten link til www.udonmap.com bra side om udon

Standard Mitt sted, Udon Thani

Jeg holder vanligvis til i udon thani sammen med min kone når jeg er i thailand, liten village som ligger midt immellom udonthani og nongkai. Koser meg veldig nå jeg er i villagen der,anbefaler de som ikke har vert i nord thailand før og dra dit Gå inn på www.udonmap.com og få masse info på hoteller osv.

Lager en egen hjemme side nå kommer masse bilder der snart fra bryllupet mitt ++
    www.purethai.net velkommen

Smile

Sitat Opprinnelig skrevet av Airbusfan Vis innlegg
    Ja Udon Thani er en ok by..skulle ønske Bangkok Air fløy Utapao-Udon Thani
    Men det er vell bare å drømme om

Jeg har reist dit mange ganger og belegget på flyene har vært bra

De gangene jeg har vært i Udon har det som regel vært 4-6 personer som møter opp for hver person som kommer med flyet og flyet er som regel stort og fullt.

Det er jo litt morsom selv om jeg ble litt skremt første gang vi kom dit og gikk inn i den gamle terminalen og så alle folkene som ventet, det skal dog sies at dette var før det ble vanlig med så mange falanger der oppe.

Senior Medlem Array NorThai sin avatar
    Ble medlem
    Jul 2007
    Sted
    Kosumpisai, Maha Sarakam

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av kennedy75 Vis innlegg
    Jeg holder vanligvis til i udon thani sammen med min kone når jeg er i thailand, liten village som ligger midt immellom udonthani og nongkai. Koser meg veldig nå jeg er i villagen der,anbefaler de som ikke har vert i nord thailand før og dra dit Gå inn på www.udonmap.com og få masse info på hoteller osv.

Lager en egen hjemme side nå kommer masse bilder der snart fra bryllupet mitt ++
    www.purethai.net velkommen
    Flotte bilder Kennedy75

Standard I Udon Thani nå

Er i Udon Thani nå jeg. Svært stille her på denne tråden gitt
    Thai! Smooth as silk :-)

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Lignende tråder

1. Søker sted og bo i pattaya februar 09
    Av soprano in forum Hoteller i sentrale Thailand
    Svar: 1
    Siste innlegg: 09-01-2009, 23:50
  2. Informasjonsmøte i Udon Thani