Thaiportalen - Forum - powered by Thaiportalen.no - reiseforum for Thailand
Viser resultater 1 til 8 av 8

Standard Hua Hin Jazz Festival Juni 2006

Hvis du er i nærheten av Hua Hin 2-4 juni, og er litt jazzinteressert, er dette årets festival! Her er det ventet tusener av tilhørere på stranda. Motto er derfor 'Jazz on the Beach!'

http://www.huahinjazzfestival2006.com/home.htm

Det skandinaviske innslaget er markert; 6 danske band er invitert!

Standard

Sikkert hyggelig, spesielt nå som kongen har jubileum. Har hørt han bor fast i Hua Hin om dagen. Kanskje du treffer han der? :D

Standard

Velkommen Phi moo til forumet og første innlegg!
    Ja det er riktig. Hua Hin huser kongens sommer-residens. Jernbanestasjonen som bare brukes av kongen er en turistattraksjon i seg selv også! I hvilen utstrekning kongen - eller hans familie - er jazz entusiaster vet jeg dog ikke! :wink:

Standard

Jeg har sett han på TV der han spiller klarinett, så jeg tror han er en jazz-fan. Jeg hørt (uoffiselt) at han og dronningen bor i Hua Hin. Vi så dem sist
    vi var i hua hin, en utrolig lang kortesje med stor blokkade av motor veien.

VIP Array TG sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Kristiansand
    Blogginnlegg
    1

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Phi moo
    Jeg har sett han på TV der han spiller klarinett, så jeg tror han er en jazz-fan. Jeg hørt (uoffiselt) at han og dronningen bor i Hua Hin. Vi så dem sist
    vi var i hua hin, en utrolig lang kortesje med stor blokkade av motor veien.
    Riktig det. Kongen tilbringer mye tid i Hua Hin. Han har flere steder tett på byen. Var selv å besøkte et fraflyttet palass i utkanten av byen mot Cha Am, flott opplevelse.

Hua Hin scorer høyt på å ha den Royale familie så tett på. Vedlikehold og orden settes meget høyt.
    Rundtur i sør.
    Hakuna Matata

Administrator Array Andaman sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Orkdal
    Blogginnlegg
    4

Standard

Kongen er faktisk også komponist av flere musikkverker. Klikk på bildet under og du kommer til en oversikt over hans verker.

Standard

Ja, det er det jeg sier; her på Thaiforum lærer man noe hver dag! :lol:

VIP Array TG sin avatar
    Ble medlem
    Nov 2005
    Sted
    Kristiansand
    Blogginnlegg
    1

Standard

Ja var det noen av dere fastboende eller tilreisende som deltok i nevnte festival i Juni?
    Rundtur i sør.
    Hakuna Matata

Bookmarks

Regler for innlegg