Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Lesestoff på tur eller?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Lesestoff på tur eller?

I disse tekniske tider, har du lesestoff i form av bøker, blader og lignende når du drar til Thailand, eller har du andre løsninger?
    Selv har jeg en masse lydbøker med meg, blant annet Noen bøker jeg ikke har lest av Jan Guillou, Ingvar Ambjørnsen, Mankell, norsk utgave av Ringenes Herre, Hørespill av Tolstoj Anna Karinnina. Disse ligger på pc'n og så har jeg med meg mp3 spiller.

Har personlig ikke tolmodighet til å lese, desverre.
    Lydbøker slår heller ikke an hos meg, men Mp3 derimot

Filmer på bærbaren går det også en del av.

Når du er på tur har en vel bedre ting å gjøre enn å lese, men dog kjekt når man skal legge seg.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Loong Vis innlegg
      I disse tekniske tider, har du lesestoff i form av bøker, blader og lignende når du drar til Thailand, eller har du andre løsninger?
      Selv har jeg en masse lydbøker med meg, blant annet Noen bøker jeg ikke har lest av Jan Guillou, Ingvar Ambjørnsen, Mankell, norsk utgave av Ringenes Herre, Hørespill av Tolstoj Anna Karinnina. Disse ligger på pc'n og så har jeg med meg mp3 spiller.
      finnes det lydbøker av harry hole serien til Jhon nesbø? noen som vet det?i:
      No Problem, Never problem if you dont make it by your self as: Intet er ummulig, det ummulige tar bare litt lengre tid.....

Kommentar

Opprinnelig skrevet av oms1970 Vis innlegg
        finnes det lydbøker av harry hole serien til Jhon nesbø? noen som vet det?i:
        http://www.bokklubben.no/SamboWeb/en...C3%B8k+&rom=AK

Kommentar

tusen hjertlig... nå kan jeg få lånt disse via mitt lokale bibliotek... de gadd ikke å lete etter lydbøker til meg uten at jeg vist eksakt hva jeg skulle ha....
          No Problem, Never problem if you dont make it by your self as: Intet er ummulig, det ummulige tar bare litt lengre tid.....

Kommentar

må ha bok på tur, laget av papir. lese på skjerm tror jeg ikke jeg klarer av..skal ha med meg en murstein neste tur, glemt tittelen..tror den er på engelsk.

Kommentar

Working...
            X