Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Hva må til for å få mer aktivitet hær ??

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Hva må til for å få mer aktivitet hær ??

Jeg mener ikke å klage. Men aktiviteten på dette forumet er DÅRLIG !!

Er det noe vi kan gjøre for å øke aktiviteten ??
    Sawadee kap

Opprinnelig skrevet av Bonavar Vis innlegg
    Jeg mener ikke å klage. Men aktiviteten på dette forumet er DÅRLIG !!

Er det noe vi kan gjøre for å øke aktiviteten ??
    Skriv mer ;-)

Kommentar

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
      Skriv mer ;-)
      He he takk for svar
      Sawadee kap

Kommentar

Savner kanskje flere felt/katergorier ?? På PattayaAxxxxxxs er aktiviteten enårm.
        Sawadee kap

Kommentar

Jeg savner faktisk no dame topics jeg da,,.... <->
          Sawadee kap

Kommentar

Nå kjenner jeg ikke til siden du nevner, men på generellt grunnlag ønsker ikke Thaiportalen å bli et forum med sexprat. Bilder av pene damer tåler vi, men nakenbilder passer ikke inn i Thaiportalen sin profil. Da får heller aktiviteten være laber.
            Vi kan ikke tvinge besøkende/medlemmer til å poste innlegg. Dersom noen har et godt tips eller forslag for å øke interessen og aktiviteten så er jeg lydhør.

Kommentar

Kanskje vi kan bli flinkere til å poste om nyhetsbildet og aktuelle saker i Thailand ?
              Reisetips er vel også interressant for mange, foreslår at vi som ønsker mer aktivitet blir flinkere til å skrive om stdeer vi har besøkt og om kulturelle ting vi opplever.
              Jeg skal til Thailand i november og da skal jeg passe på å ta bilder og skrive her om steder jeg har vært når jeg kommer hjem.

Kommentar

^^^ Høres ut som en plan SanukMak
                Sawadee kap

Kommentar

legg inn bilder av kjerringene deres, så tar det seg nok opp.

Kommentar

^^^lol !!
                    Sawadee kap

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Bonavar Vis innlegg
                      Savner kanskje flere felt/katergorier ?? På PattayaAxxxxxxs er aktiviteten enårm.
                      Nei flere kategorier trenger vi ikke, der er jeg på linje med mpr ;)

Ellers så mener jeg att tradisjonelle diskusjonsforum har opplevd sin storhetstid, i dag har sosiale media overtatt mye av diskusjonene. Der finnes det grupper/sider i fleng om feks Thailand.
                      Forumet har selvsagt sin styrke i att det er søkbart og oppdelt i kategorier. Thaiportalen har også slitt med konkurranse fra asiaforum og "barforumet" i Pattaya, i tillegg har også den pensjonerte bareieren fra Pattaya opprettet eget forum mer rettet mot fastboende i Thailand.

Så det og opprettholde god aktivitet i dag på diskusjonsforum er ikke så lett dessverre. Nå vet jeg ikke om Andaman er eneveldig hersker her inne eller har noen medhjelpere med seg? Det er ihvertfall viktig att en har et aktivt moderatorkorps som bidrar og driver forumet videre.
                      PattayaBloggen

Kommentar

I utgangspunktet er jeg ikke eneveldig hersker her på Thaiportalen, men TG som var med og startet Thaiportalen har visst vært veldig opptatt med andre ting det siste året. Forøvrig er jeg enig i det du skriver om sosiale media, tradisjonelle forum har fått sterk konkurranse. For å møte konkurransen kreves det et aktivt moderatorkorps, noe vi ikke har. Da vi hadde mange moderatorer her vart det en av mine kjepphester, men det var ikek så enkelt å få de til å produsere stoff for forumet.

Kommentar

en ting som er knot er når jeg gikk inn på dette forumet fikk jeg ikke frem en eneste tråd, sto på siste 10 dager som default..det bør jo endres..
                          ellers, kan du ikke send ut en mail til alle medlemmer å riste liv i dem..? av endringer mener jeg bestemt at det er alt for mange delforum..

Kommentar

Jeg har gått over innstillingene nå. Det er flere som går på visning av innlegg på oversikten.. Men tror det har blitt lengre tidsrom for visningen. Når det gjelder delforum så vet jeg dy ville hatt bort en del av de. Mange er slått sammen siden du begynte å poengtere dette, skal se om det er flere som kan slås sammen.

Jo, kan forsåvidt sende ut mail til gamle medlemmer....

Kommentar

Working...
                            X