Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Noen av dere som har vist konene deres Norsk Tipping ??

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Noen av dere som har vist konene deres Norsk Tipping ??

Selv er jeg helt idiot da det kommer til tipping. Noen av dere andre som er det ?
    Eller hva med konene deres ?? Thaiene er jo helt idioter da det kommer til gambling :D: Kona mi er ganske moderat. Hu er ligsom ikke no gambler :-(

Hva med å lage en vinner rekke sammen ?? Jeg velger tallet 5.
    Sawadee kap

Opprinnelig skrevet av Bonavar Vis innlegg
    Selv er jeg helt idiot da det kommer til tipping. Noen av dere andre som er det ?
    Eller hva med konene deres ?? Thaiene er jo helt idioter da det kommer til gambling :D: Kona mi er ganske moderat. Hu er ligsom ikke no gambler :-(

Hva med å lage en vinner rekke sammen ?? Jeg velger tallet 5.
    Fruen spiller joker onsdag og lørdag, de andre spillene syns hun er for dyre. Hun vant litt penger i vinter og da fikk jeg halve gevinsten siden jeg hadde betalt innsatsen for henne... Jeg kjøpte meg et nytt objektiv for "min" del av gevinsten. Hun er ingen spiller, blir pottesur når hun taper. Hun blir sett litt rart på av thaier når hun sier at hun ikke kan spille kort.
    Når vi bodde i Thailand for ti år siden lærte jeg henne å spille sjakk... Etterhvert slo hun meg nesten hver gang, hun kom da med forslag om at vi skulle spille om penger........ Selv så klarer jeg meg godt med den ukentlige lottoen...

Kommentar

he he, nei. Jeg har et spillerkort på norsk tipping, men vet ikke hvor det er engang !
      Kona gambler ikke så det har ikke vært i mine tanker å forklare mer om norsk tipping enn hun får med seg på tv.

Kommentar

Tallet 5 er vel ikke tilfeldig valgt. Skulle jeg vært med hadde jeg valgt tallet 9

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Loong Vis innlegg
          Fruen spiller joker onsdag og lørdag, de andre spillene syns hun er for dyre. Hun vant litt penger i vinter og da fikk jeg halve gevinsten siden jeg hadde betalt innsatsen for henne... Jeg kjøpte meg et nytt objektiv for "min" del av gevinsten. Hun er ingen spiller, blir pottesur når hun taper. Hun blir sett litt rart på av thaier når hun sier at hun ikke kan spille kort.
          Når vi bodde i Thailand for ti år siden lærte jeg henne å spille sjakk... Etterhvert slo hun meg nesten hver gang, hun kom da med forslag om at vi skulle spille om penger........ Selv så klarer jeg meg godt med den ukentlige lottoen...
          He he jeg har spilt poker i mange år. Å nå driver jeg å lærer opp dama. Hu er litt treg synes jeg men det kommer seg sikkert. Jeg har spilt en del live poker i Oslo å ikke no er mer sexy enn en pen dame som er flink til å spille poker
          Sawadee kap

Kommentar

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
            he he, nei. Jeg har et spillerkort på norsk tipping, men vet ikke hvor det er engang !
            Kona gambler ikke så det har ikke vært i mine tanker å forklare mer om norsk tipping enn hun får med seg på tv.
            He he du trenger ikke spillekort for å spille du vet det ?
            Sawadee kap

Kommentar

Tallet 5 er vel ikke tilfeldig valgt. Skulle jeg vært med hadde jeg valgt tallet 9
              Tallet 9 er regestert. Om noen vill gi meg 4 tall til så har vi en rekke
              Sawadee kap

Kommentar

He he du trenger ikke spillekort for å spille du vet det ?
                Vet det, men vet ikke hvordan... ha ha

Kommentar

Men så savner jeg ikke å vite det heller....

Kommentar

Men så savner jeg ikke å vite det heller....
                    Siden du ikke savner det skal jeg vise deg
                    Du sier bare hva du skal spille eller leverer dine ferdig utfylte bonger. Så må du taste inne fødsel og person nr: And you are ready to og my frined

Chok Dee Na Kap !!
                    Sawadee kap

Kommentar

Siden du ikke savner det skal jeg vise deg
                      Du sier bare hva du skal spille eller leverer dine ferdig utfylte bonger. Så må du taste inne fødsel og person nr: And you are ready to og my frined

Chok Dee Na Kap !!
                      Takk, men heldigvis er det ikke lotto i dag så da holder jeg meg bare hjemme og fyrer i peisen

Kommentar

Working...
                      X