Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Thai massage i Oslo

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Thai massage i Oslo

Hej,

skulle vilja ha seriös thai massage (no sex please), kan någon rekommendera ett bra ställe där jag och min fru kan få det i Oslo?

mvh
    bob

Jeg har aldri vert på Thai massage i Norge. Men dem ligger jo på hvert gate hjørne da. Så det skulle ikke være så vanskelig å finne en.
    Hær er en link til en massage jeg synes ser delikat ut i Møllergata i Oslo...

http://www.yelp.no/biz/bangkok-spa-oslo-oslo
    Sawadee kap

Kommentar

Bruk denne linken det er direkte link...

http://www.bangkokspa.no/
      Sawadee kap

Kommentar

Tack för länken.
        Som sagt det är inte svårt att hitta thai massage, men jag vill tro at största delen av dessa "thai massage" erbjuder andra tjänster än bara massage och jag har inte lust att bli tagen i en razzia, när jag försöker att få seriös massage...

Kommentar

Tror ikke du skal bekymre deg så mye for det. Så lenge du ikke benytter deg av no sexuele tjenester så er det jo samme F om det blir razzia,,... Jeg bor i nærheten av Oslo Bangkok Spa som jeg sendte deg link til. Å det ser utrolig delikat ut der borte. Om du går dit er det fint om du gir tilbakemelding,...
          Sawadee kap

Kommentar

Opprinnelig skrevet av bob Vis innlegg
            Tack för länken.
            Som sagt det är inte svårt att hitta thai massage, men jag vill tro at största delen av dessa "thai massage" erbjuder andra tjänster än bara massage och jag har inte lust att bli tagen i en razzia, när jag försöker att få seriös massage...
            Hvorfor tror du de fleste stedene tilbyr mer enn bare massasje ? Er det ren gjetting eller har det bakgrunn i noe mer konkret ?

Kommentar

"De siste årene har det dukket opp mange nye thaimassasje-institutter i Oslo.

Ifølge Pro Senteret og Kast, som jobber med prostituerte og horekunder, selger flere av dem seksuelle tjenester."

Källa

Tror att man skall vara bra naiv om man inte tror att det förkommer en hel del sexuella tjänster på div thai massagen ställen... av de fast anstälda och av damer som jobbar extra för att få in lite pengar till nästa resa till Thailand...

Kommentar

Ifølge Pro Senteret og Kast, som jobber med prostituerte og horekunder, selger flere av dem seksuelle tjenester."

Källa

Tror att man skall vara bra naiv om man inte tror att det förkommer en hel del sexuella tjänster på div thai massagen ställen... av de fast anstälda och av damer som jobbar extra för att få in lite pengar till nästa resa till Thailand...
                Jeg hører hva du sier å jeg er helt enig.. Har hørt mye om det selv. Kona å en veninde tok trikken hær om dagen da ble dem spurt av en eldre Thai dame om dem ville begyne å jobbe på massasje som HORER !! Dem rekruterer sine egene å viser lite hensyn til jenter som ikke vill drive med den slags,,...
                Sawadee kap

Kommentar

Mycket skall man höra innan örorna trilar av, riktigt tråkigt att höra.
                  Tyvärr förekommer det nog en hel del av detta både i Sverige och Norge att Thai försöker "värva" sina egna för...
                  Vet inte vad man kan göra åt problemet... antar att så länge det finns kunder så finns det kvinnor som vill "sälja"...

Kommentar

Källa

Ja nå er ikke jeg naiv. Jeg har heller ikke påstått at ikke det forekommer. Jeg lurte bare på det du sa om "de fleste...."

Er det virkelig slik at de fleste driver på den måten, eller er det slik at de fleste driver seriøst og at det er noen som gjør det på andre måter ??

Kommentar

Hei alle sammen.
                      Jeg har vel vært i nesten hver en krinkel å krå å prøvd mer eller mindre alle samtlige Thai Massasje studioene i Oslo opptil flere ganger. Jeg kan si at der er stor forskjell på kvaliteten!
                      Enkelte er rene "bordell" andre (faktisk svært få) er seriøse.

Plasser der IKKE selges sex , å det er bra å gå med kvalitet er følgende : http://www.siamthaim.no/ og Et annet massasje studio (veldig ekslusivt) like ved Solliplass, husker ikke navnet, det koster en del mer , men har du råd, er det verdt det. Så er der et Thai massasje ved Homansbyen el hva det heter, seriøst og bra.

Dette er eneste plassen jeg ikke er blitt mast på om "you want massasje there ?"

Det kan virke veldig bastant påstander , men jeg har ingen grunn til å lyde om dette. Er noen her uenige vil jeg mer en gjerne høre fra dere.
                      Å en merklig sak, der prisene er 500.- pr time ,er sjansene veldig stor for dei prøver å dra ut 1000.- av deg på 1 time, dei masserer gjerne 20-30 min rygg og nakke , så : Snu rundt, å du blir massert slik du ufrivillig eller frivillig blir stiv i pelsen.

Koster studioet 600.- så er sjansene mindre for dei maser om "happy ending" men om du spør, så får du nok sannsynligvis.

Dette er da THAI , med thailandske damer, finnes også andre seriøse studioer, å til dere som vet : Spre det her, la dei seriøse og flinke få være det, å la dei få god omtale for å drive seriøst.

Kommentar

Working...
                      X