Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse

Oppgradering av Thaiportalen

Vi har oppgradert programvaren i forumet til nyeste utgave. Designet har også fått en "new look". Vi håper det faller i smak.
Se mer
Se mindre

Akademisk eksamen i thai

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Akademisk eksamen i thai

Hei!

Er det noen som har avlagt en eksamen i thai, som kan inngå i en bachelorgrad, ved et internasjonalt anerkjent universitet i Thailand eller et annet sted i verden, eller som kjenner til noen som har det?

Jeg snakker og skriver språket, men har ingen papirer på det, og leter etter en mulighet for å skaffe det.

Kris.

Det står litt om dette i denne tråden. Namkeng som skrev det har selv studert i Thailand, men det er desverre en stund siden han har vært aktiv her på forumet.:
    http://www.thaiportalen.no/forum/sho...9676#post19676

Kommentar

Takk for det. Ja, har lest den tråden, og mailet med Chula. Men de henviste meg til Intensive-kurset, så jeg ble usikker på om de tilbyr et helt semester eller flere, nå for tiden.
      Jeg har sendt mange mailer rundt omkring til universiteter i Thailand, og også København, men det har vært dårlig med oppklarende respons så langt...

Kommentar

Working...
      X