Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Jeg er ny på forumet 4 desember 2011

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Jeg er ny på forumet 4 desember 2011

Hei. Jeg er ny her og håper at dette er et hyggelig sted å diskutere og utveksle informasjon om Thailand. Har kjæreste fra Chon Buri, er buddhist og ivrig fotograf (Thailand er et paradis for meg ) Er interresert i Thailandsk kultur, historie, språk og spennende reisemål. For tiden er visumspørmål aktuellt for meg da min kjære er her nå på besøksvisum, men vi planlegger retur så snart som mulig, men da på et annet visum ;-)

Velkommen SanukMak. Spennende at du også er ivrig fotograf. Mye interessant kan formidles gjennom bilder. Thailand har jo mye av både spennende kultur og flott natur.

Kommentar

Ja Thailand er fantastisk for oss som liker foto. Litt mye arbeid å sortere mine 6000 thailandbilder fra i år, men koselig vinteraktivitet
      Attached Files

Kommentar

Velkommen SanukMak! Håper du legger ut noen av de 6000 bildene du har :p

Kommentar

Click image for larger version

Name:	P4150033.jpg
Views:	1
Size:	88,2 KB
ID:	48117

Songkran var en artig opplevelse, det gjør jeg gjerne igjen. Aldri har jeg møtt så mange vennlige og blide fremmende mennesker på så kort tid

Kommentar

Artig med songran ja. Desverre er det mye alt for god drikke hos enkelte også, kombinert med bilkjøring. Skummelt å være på veiene under og rett etter denne nyttårsfeiringen i Thailand.

Kommentar

Ja man bør aboslutt vurdere sine reisbehov disse dagene, men det var visst færre trafikkdøde i år enn for en del år tilbake, håper det er en trend....

Jeg tok mest stor lokalbuss i denne perioden, følte det tryggest

Kommentar

Working...
              X