Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Tusler inn og sier Sawadee Ka!

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Tusler inn og sier Sawadee Ka!

Har nettopp logget meg inn på forumet og ser frem til å kikke litt her inne. Har fra før vært medlem over noen år i et svenskt forum (fysjameien) men håper nå å finne et bra NORSKT sådan!
    Er alenemamma og har en datter på snart åtte år. Dro med snuppa til første gang til Thailand - alene - da hun var bare fire. Nå i mars blir det vår fjerde tur sammen... Trenger vel ikke si at vi begge to er Thailandfrelste???
    1999 - Phuket, 2000 - Phuket, Phi Phi, Railay, 2003 - Ao Nang, Railay
    2008 - Ao Nang, 2009 - Ao Nang, 2010 - Ao Nang

Så hyggelig - vi har reist med ungene i mange år vi også. Hvor skal dere reise ?
    Rundtur i sør.
    Hakuna Matata

Kommentar

Vi skal tilbake til Ao Nang, der er det stille og rolig - og ikke så mye fest og fanteri. Blir lite av det når man reiser alene med barn...

Kommentar

Spennende - hygg deg på turen, og husk det er MANGE som har god peiling på å reise med barn på forumet, hvis du ønsker nye destinasjoner
        Rundtur i sør.
        Hakuna Matata

Kommentar

Er vel litt "satt" i Ao Nang, men det er fordi vi trives så godt der og har venner der nede. Men jeg antar at vår neste tur blir med ryggsekk og litt mer rundtom. Har bare følt at jeg måtte vente til hun har blitt "stor" nok for å reise rundt alene med henne. Jeg er åpen for forslag om nye plasser og suger til meg det jeg kan få av informasjon. Lurer på om ikke leiligheten i Spania må vike for en lengre Thailandtur til neste sommer, gitt... :D:

Kommentar

Working...
          X