Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

ønsker å jobbe i thailand :)

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• ønsker å jobbe i thailand :)

Heisann alle sammen !

Synes det er flott att det er ett forum hvor det går ann å prate med folk som har erfaring fra Thailand og vil veldgi gjerne ha tips og råd om hvordan det er å jobbe i thailand

Har tidligere vært 6 uker i Koh Samui - Lamai på Muay Thai camp og dette ga meg mersmak på Thailand, dette er noen år siden, men jeg har ikke helt klart og legge fra meg alle opplevelsene og kultur sjokket jeg fikk !
    Så nå er jeg interessert i å kanskje se ann jobb markedet i thailand, hvordan er det for nordmenn og jobb og hvem og hvilke selskaper/bedrifter jeg kan henvende meg til ?

Er veldig takknemlig for alle råd og tips jeg kan få, uansett hvor små eller store

Mvh

Hei, og velkommen til forumet. Flere av medlemmene på Thaiportalen bor i Thailand og kan sikkert gi deg noen tips, men generellt er det ikke så enkelt å få seg jobb i Thailand for utlendinger(farang). Det ligger flere tråder om emnet under Bosatt i Thailand, foreksempel denne: http://www.thaiportalen.no/forum/sho...tuelt-flytting

Kommentar

Working...
    X