Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse

Oppgradering av Thaiportalen

Vi har oppgradert programvaren i forumet til nyeste utgave. Designet har også fått en "new look". Vi håper det faller i smak.
Se mer
Se mindre

Billig telefoni

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Billig telefoni

Hvordan skal man stille mobilen på reise i Thailand.
    Vi hører stadig om skrekk priser på telefonen når en er på tur. Mener bestemt at en kan velke hvilken mobil oppratør en skal benytte når en reiser. Hva skal en velge når en er i Thailand.

Netcom har sine sammarbeidspartnere og Telenor sine.

Dette hadde det vært gøy å få litt info om
    Rundtur i sør.
    Hakuna Matata

Hei!
    Anbefaler deg å kjøpe et thai SIM-kort, 1-2-call foreksempel. Dette betaler du ca 300bath for (50kr). Om du har sperret mobil fikser de det også for deg for en rimelig penge. Da får du et thai nummer og lader telefonen med ringepenger på samme måte som ringkontant i Norge. Kontantkortene får du kjøpt på seveneleven blant annet.
    Når du ringer hjem til norge trykker du inn 00947 før det norske nummeret. Da kan du prate nesten 10minutter for 100bath (ca16kroner) og det er vel nesten hva man betaler for et minutt med det norske sim-kortet.
    MVH Nr99

Kommentar

Det er greit, men jeg få så mange inngående sammtaler mens jeg reiser. Dette er pga jobben. Så mitt private telefon nr må jeg nesten ha
      Rundtur i sør.
      Hakuna Matata

Kommentar

ja. jeg kjøpte meg en brukt mobiltelefon i samme sjappa som jeg kjøppte sim-kortet. kostet vel 400bath eller no. Ikke akkurat siste skrik, men god nok til å ta i mot de samtalene jeg fikk på det norske nummeret mitt.
        MVH Nr99

Kommentar

Opprinnelig skrevet av number99
          ja. jeg kjøpte meg en brukt mobiltelefon i samme sjappa som jeg kjøppte sim-kortet. kostet vel 400bath eller no. Ikke akkurat siste skrik, men god nok til å ta i mot de samtalene jeg fikk på det norske nummeret mitt.
          Dette forstår jeg ikke.
          Hvordan kan de i Norge komme frem til min Thai telefon? Må jeg vidrekoble på et vis?
          Rundtur i sør.
          Hakuna Matata

Kommentar

Står litt om mobil i utlandet her...

http://www.telepriser.no/selectCalc....e=MOBIL_UTLAND

Å hildrane du de va en lang url :shock:
            http://home.online.no/~a-aunmo/home.html

Kommentar

Opprinnelig skrevet av number99
              Hei!
              Når du ringer hjem til norge trykker du inn 00947 før det norske nummeret. Da kan du prate nesten 10minutter for 100bath (ca16kroner) og det er vel nesten hva man betaler for et minutt med det norske sim-kortet.
              Er dette en kampanje som 12 call har? Virker det alltid?

Kommentar

mobilabonnement.no

Bruk mobilabonnement.no i staden for telepriser. Langt bedre oversikt

Opprinnelig skrevet av Airbusfan Vis innlegg
                Står litt om mobil i utlandet her...

http://www.telepriser.no/selectCalc....e=MOBIL_UTLAND

Å hildrane du de va en lang url :shock:

Kommentar

Working...
                X