Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Leie av leilighet

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Leie av leilighet

Skal til Thailand i desember eller januar sannsynligvis til Hua Hin. Er det noen som vet hvor jeg kan få leid en leilighet som har en ok sentral beliggenhet?

Takker så mye på forhånd....

Hei hio8! Prøv nettsiden longstayers.com eller stayaway.com. Der er det plenty utvalg....i alle prisklasser. Lykke til!

Kommentar

Takker for tips ellinor, har sjekket begge og mange flotte leiligheter etc. Takk igjen.... NB! Kjenner du til disse nettstedene, seriøse utleiere?

Kommentar

Joda,noen kjenner jeg... og vi har faktisk leilighet i et av anleggene. Vi har også leid ut vår noen ganger...tror det er helt ok å leie. De fleste har kontrakt. Har selv leid leilighet i et anlegg før vi kjøpte vår egen. Helt kurant og ikke noe muffens...Det som er greit er å leie beachfront, så har du strand og tilgang til hovedvei(Petkasemroad) der du alltid kan ta en buss,mc-taxi,tuk-tuk el.annen transport, hvis du ikke vil kjøre selv,da..Vi kjører ikke i Thalnd,og kommer ikke til å gjøre det heller!

Kommentar

Har sendt i vei noen forespørsler så ser hva det blir av svar. Leier du fortsatt ut din leilighet? Hvor er den? Har ønske om Hua Hin eller Cha Am helst i et rolig strøk med parkeringsplass. Har planer om 3-4 uker....

Kommentar

Hei hio8! Send meg en mail fra din egen adr,så ser vi om du er interessert i det vi har! Du kan få info m bilder via nettet,men utenfor dette forumet...min mail;ellinofu@start.no

Kommentar

Har sendt deg

....mail men ikke fått svar? Hør av deg Ellinor

Kommentar

Hei! Ta gjerne turen innom xxxxxx, der leier jeg ut hus og leiligheter!
                Last edited by Andaman; 24-09-2011, 21:15. Årsak: reklame

Kommentar

Det er vel mer korrekt at du har en eller annen rolle i forbindelse med denne portalen som formidler leie. Et av husene ligger 30 meter fra meg og blir sporadisk leid ut av et selskap med 100% thai eierskap.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Rune131 Vis innlegg
                    Hei! Ta gjerne turen innom xxxxxx, der leier jeg ut hus og leiligheter!
                    Det er forbudt med kommersiell reklame på forumene dersom det ikke er avklart med Thaiportalen.no på forhånd, dessuten har vi har allerede en partner på utleie av hus og leiligheter som har kjøpt annonseplass på Thaiportalen.no.

Kommentar

Bra! Klare linjer og korrekt policy både her og i andre saker. Akkurat derfor er dette forumet det eneste alternativet for meg når jeg stikker innom fra tid til annen.

Kommentar

Å! Lengde siden du har skrevet her, og jeg har ikke sett det! Vel,vel, nå er det vel for seint....Men ja,vi leier ut av og til, og kan leie ut fra og med 4,januar 2011.Leilighet i flott og velholdt anlegg. Flere bassenger,sklier,lekerom,gym,bibliotek,div.div. Beachfront, Hua Hin,ca 2 km fra sentrum av byen og sørover etter Petchkasem Rd. Rolig og fint anlegg. Parkeringskjeller,security,bemannet resepsjon/adm. Nydelig,stor tropisk hage. Siste basseng ligger så og si på strandkanten. Leiligheten er ca.75 m2, liten balkong, ett stort soverom,romslig stue bla m sovesofa og sofagruppe,ny TV og dvdspiller. Fullt møblert med kvalitetsmøbler,bilder og stasj! Masse sengetøy og rikelig med handduker. Soverommet har king size seng, to store klesskap i heltre teak. Stor ekstra madrass kan brukes som ekstraseng. Vi har bodd i condoen og vært 4 personer. Helt fint,det. og ellers godt utstyrt på kjøkken. Vannfilter, slik at du slipper å drasse på vannkanner. Vaskemaskin på bad. De ansatte på anlegget er veldig hjelpsomme og greie. Vaskeri og rengjøringstjeneste. Ble litt hulter til bulter her! Flere opplysninger og bilder kan sendes...til de som måtte være interesserte. JEAB har vært på besøk hos oss, og jeg tror han kan gå god for mine uttalelser her.... mailadr er fremdeles: ellinofu@start.no Forresten hio8, har ikke fått mailen din...

Kommentar

Huff,som jeg tuller. Skal selvfølgelig være fra 2012. Unnskyld,folkens!

Kommentar

Hei.Har leil.p[ beach front i Hua Hin om intr. kontakt

Kommentar

En ting som kan være av interesse for dem av dere som ønsker å leie bolig i Thailand er at DERSOM utleieren er en utlending så MÅ vedkommende utleier ha en arbeidstillatelse. Har vedkommende ikke det så er kontrakten man skriver under på UGYLDIG.

Problemene med at utleier ikke har en arbeidstillatelse er videre at utleier IKKE kan registrere leietakers boligadresse hos Immigration. Noe n krever blir gjort innen 24 timer for ALLE utlendinger når dem ankommer Thailand. Dersom dette blir oppdaget så må man betale en bot på 4000 baht. Det blir også et problem for utlendinger dersom visumet skal forlenges på Immigration. Visumet blir ikke forlenget uten en registrert boligadresse. Man får heller ikke et bostedsbevis på Immigration. Noe man trenger for å få et thailandsk førerkort eller kjøpe bil/motorsykkel i eget navn.

Kommentar

Working...
                              X