Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Bra tannlege for tannbleking i Bangkok?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Bra tannlege for tannbleking i Bangkok?

Hei!
    Skal til Thailand, og vi vil bleke tennene, helst med "zoom tannbleking". Jeg har noen plastikkfyllinger på framtennene, så jeg er avhengig av at det er en tannlege som kan mer enn bare å bleke tenner, da de må ta litt mer hensyn her med nøye arbeid... Har du noen som er billig men bra? (betaler selvfølgelig mer for å få en bra

Ingen som visste noe om dette eller?

Kommentar

Jeg har ikke bleket tenner i Bangkok, men har fikset på tennene hos en tannlege i Ploenchit Center. Var meget godt fornøyd. Det skal ligge en tråd om det her i forumet. Prisen var ca 1/5 av det jeg måtte betalt i Norge, samt faktisk veldig behagelig opplevelse.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Happykine Vis innlegg
        Hei!
        Skal til Thailand, og vi vil bleke tennene, helst med "zoom tannbleking". Jeg har noen plastikkfyllinger på framtennene, så jeg er avhengig av at det er en tannlege som kan mer enn bare å bleke tenner, da de må ta litt mer hensyn her med nøye arbeid... Har du noen som er billig men bra? (betaler selvfølgelig mer for å få en bra
        Vi går til Dr. Taksina Kittithamarat ved AoNang smile dental clinic i Krabi. Samme kontor som Somboon medical. Telefon 075695303.

Kommentar

Working...
        X