Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse

Oppgradering av Thaiportalen

Vi har oppgradert programvaren i forumet til nyeste utgave. Designet har også fått en "new look". Vi håper det faller i smak.
Se mer
Se mindre

Bagasje problemer med Norwegian ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Bagasje problemer med Norwegian ?

Hei min kone fikk ikke bagasjen sin i går da hunn kom fra Bangkok med Norwegian. Min kone reiste Bangkok-Stockholm-Oslo. Bagasjen skulle sendes videre til Oslo men nå sier dem bagasjen står i Sverige. Det er helt umulig å ringe Norwegian. Dem svarer heller ikke på Røros flyservice. Det ringer å jeg får vite min plass i køen men etter det virker det som ingen svarer eller bare av viser samtalen. Om bagasjen ikke kommer frem har vi krav på noe fra Norwegian da ?? Min kone har jo såklart ikke forsikring så da er det vell ikke noe å hente da. Synes det er rart att dem klarer å rote bort bagasjen til folk å ha så dårlig service..

Noen som har vert i samme bår før ??
    Sawadee kap

Opprinnelig skrevet av Bonavar Vis innlegg
    Hei min kone fikk ikke bagasjen sin i går da hunn kom fra Bangkok med Norwegian. Min kone reiste Bangkok-Stockholm-Oslo. Bagasjen skulle sendes videre til Oslo men nå sier dem bagasjen står i Sverige. Det er helt umulig å ringe Norwegian. Dem svarer heller ikke på Røros flyservice. Det ringer å jeg får vite min plass i køen men etter det virker det som ingen svarer eller bare av viser samtalen. Om bagasjen ikke kommer frem har vi krav på noe fra Norwegian da ?? Min kone har jo såklart ikke forsikring så da er det vell ikke noe å hente da. Synes det er rart att dem klarer å rote bort bagasjen til folk å ha så dårlig service..

Noen som har vert i samme bår før ??
    Hun har vel en bagasjelapp`? om du betalte biletten med mastercard har hun også reiseforsikring.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av mpr Vis innlegg
      Hun har vel en bagasjelapp`? om du betalte biletten med mastercard har hun også reiseforsikring.
      Ja vi har alt. Betalte fagtisk med Master.. Så da har man reiseforsikring ???
      Sawadee kap

Kommentar

Tror du bare kan slappe av, bagasjen kommer nok på døren snart....
        PattayaBloggen

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Sabai Vis innlegg
          Tror du bare kan slappe av, bagasjen kommer nok på døren snart....
          Pom mai sababi na kap.. Men takk for din opp muntring
          Sawadee kap

Kommentar

Ja vi har alt. Betalte fagtisk med Master.. Så da har man reiseforsikring ???
            om over 50% av reisen er betalt er det normalt en forsikring i kortet ja.

Kommentar

Betalte hele beløpet med Master..
              Sawadee kap

Kommentar

Detter er mailen jeg fikk tilbake i dag:

Hei,

Vi beklager at du ikke har kommet igjennom til oss per telefon. Dessverre er det slik at vi har svært stor pågang nå i sommerperiodene, og dermed begrenset med tid til å besvare telefonhenvendelser.

Når det gjelder deres savnede bagasje, har vi dessverre ikke mottatt denne enda fra Stockholm. Vi har sendt purring, og vil kontakte dere for levering så snart vi har bekreftet mottakelse av bagasje her på Gardermoen.
                Sawadee kap

Kommentar

Utrolig dårlig oppfølging da. Er det så vanskelig å sende bagasjen med første fly fra Stockholm ??
                  Sawadee kap

Kommentar

Jeg ringer VG og Dagbladet senere i dag jeg. Bare for å strø salt i såret.
                    Sawadee kap

Kommentar

Ringte nå til DNB dem sa om bagasjen var forsinket med bare 4 timer. Har man krav på ett refundert beløp på opp til 2500,-kr men da må alle kviteringer tas vare på å sendes til DNB for å få refundert beløpet. Om bagasjen er er borte/tapt må dette da tas videre med Norwegian.
                      Sawadee kap

Kommentar

Dem ringte nå å sa dem var på vei med bagasjen.... Tror du vi fremdeles har krav på å handle for 2500,-kr ?? Vill kanskje se rart ut att vi har handlet etter att bagasjen har kommet til rette....
                        Sawadee kap

Kommentar

Dem ringte nå å sa dem var på vei med bagasjen.... Tror du vi fremdeles har krav på å handle for 2500,-kr ?? Vill kanskje se rart ut att vi har handlet etter att bagasjen har kommet til rette....
                          Det vil nok se rart ut ja. Forsikringen skal jo dekke utgifter som følger av forsinkelsen. Har man ikke handlet av nødvendighet før bagasjen kommer tilrette har nok toget gått......

Kommentar

Working...
                          X