Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Språkkurs i Thailand

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Språkkurs i Thailand

Hei
    Er det noe som har tips til et kort Thaikurs i Thailand? Varighet 10-20 timer. Ikke klasseundervisning men 1-1. Finner mange i Bankok men vil helst ikke det. Foretrekker Isan eller sentrale Thailand, evt sørlige del av nord-Thailand.

Personlig tror jeg du får ingenting ut av 10-20 timer thaikurs. Thai språket er veldig vanskelig å utale. Det finnes cd /dataprogram som du kan få kjøpt.
    Det er selvfølgelig ikke umulig å lære thai! Jeg ville prøve å komme i kontakt med thaier som kan norsk, eller faranger som kan godt thai. Det er mange av dem på de områder du nevnte.
    Den beste helsetur til Thailand!
    www.thaimedretreat.com

Kommentar

Opprinnelig skrevet av jeab Vis innlegg
      Personlig tror jeg du får ingenting ut av 10-20 timer thaikurs. Thai språket er veldig vanskelig å utale. Det finnes cd /dataprogram som du kan få kjøpt.
      Det er selvfølgelig ikke umulig å lære thai! Jeg ville prøve å komme i kontakt med thaier som kan norsk, eller faranger som kan godt thai. Det er mange av dem på de områder du nevnte.
      Hei, takk for svar! Jeg har lært litt Thai på tur og via CD/MP3 kurs. Tenkte på å få en kvalitetssikring av det jeg har lært og få litt mer påfyll. Spesielt med tanke på at jeg har lært en del dialekt som ikke alltid er like forståelig.

Kommentar

hør med InLingua, jeg tok pritvattimmer til dem ved siden av "studiene"

Kommentar

Working...
        X