Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Fantastisk måte å lære thai

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Fantastisk måte å lære thai

Hei,

her har dere en veldig god lærer som dere kan lære thai av. Hun er utdannet lærer samtidig ganske morsom, så læringen bli både underholdende og lærerikt. Starter med helt enkle ting for så å gradvis øke vanskelighetsgraden. Nå har dere sjansen å overraske deres kjære til jul med å kunne snakke thai, og dere har kanskje lært det uten at hun vet det

Tilbyr også 1 on 1 læring via skype her: www.bonthai.blogspot.com
    Siden finner dere her:

Jeg fikk nettopp mail fra dama i videoen. Hun er i Norge på besøk. Kanskje en sammenheng med postingen ovenfor? Uansett, jeg ble imponert over hvordan hun formidler læringen. Veldig bra.

Kommentar

Bon ønsket å bli medlem på Thaiportalen.no, velkommen Bon.

Welcome to Thaiportalen.no Bon.

Kommentar

Kan nok være en sammenheng ja Men er veldig bra. Har prøvd flere ganger og med flere måter å lære thai og dette er noe av det bedre som fins der ute.

Kommentar

Er det non her som har prøvd å lær kinesisk?
          Thai ser interessant ut da men.... kan litt i det, men kinesesk er mer aktielt....

Kommentar

Har denne Bon noen egen hjemmeside ?

Kommentar

Jeg kan lese litt kinesisk. Pinyin skjønner jeg ikke noe av og ser ingen vits i å bruke tid på og lære det.

Kommentar

Ja, her: http://bonthai.blogspot.com/

Kommentar

Gammel tråd dette, men ville bare takke for tipset. Hun har laget kjempebra videoer synes jeg.

Kommentar

https://www.youtube.com/watch?v=b97x...E262183C1FA23B
                    Thai language hut har også mange gratis videoer, har lært masse fra dem

det er i grunnen mye bra språksider på nettet !

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Troyron Vis innlegg
                      Hei,

her har dere en veldig god lærer som dere kan lære thai av. Hun er utdannet lærer samtidig ganske morsom, så læringen bli både underholdende og lærerikt. Starter med helt enkle ting for så å gradvis øke vanskelighetsgraden. Nå har dere sjansen å overraske deres kjære til jul med å kunne snakke thai, og dere har kanskje lært det uten at hun vet det

Tilbyr også 1 on 1 læring via skype her: www.bonthai.blogspot.com
                      Siden finner dere her:

Takk for ditt innlegg men dette var utrolig basic da
                      Sawadee kap

Kommentar

Selv har jeg lært mest Thai av å skrive ned ord jeg liker. Lært meg disse på Thai å tatt det steg for steg. Før brukte jeg damene som lærerinner. Jævla gøy må jeg si. Er ikke så aktiv nå
                        Sawadee kap

Kommentar

jeg startet med å lære med basic om å møte folk, hei, ha det , hvordan har du det og andre høflighetsfraser. Så gikk jeg over til å bestille mat selv på restaurant. Spurte kona hvis det var noe jeg ikke visste hva het og bestillte så selv. slik har jeg fortsatt med hverdagshendelser og lært meg masse. Nå vil jeg utvide ordforrådet mitt og begynne å lese og skrive. Det er da det begynner å bli vanskelig.... men morsomt da

Kommentar

Nå reiser jeg snart til Thailand igjen. Denne gangen skal jeg lære meg å spørre om veien, hvordan snakke med selgere i en butikk, hvordan spørre noen om de kan ta et bilde av oss og mye mye mer. Er heldigvis ikke redd for å prøve, gleder meg til å reise nå. Har en snart utslitt engelsk/thai ordbok som alltid er med. Uttalen min er desverre ganske god. Desverre fordi de dermed tror jeg kan mer enn jeg faktisk kan. Phom paasa Thai NIT NOY !!!

Kommentar

Pom pud ( pasa) thai nit noi

Kommentar

Working...
                              X