Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Thai for nordmenn

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Thai for nordmenn

Ny ordbok lansert, Thai for nordmenn. Ofte brukte ord på reise. Lagd av en Thaijente i Norge.

Click image for larger version

Name:	thainorsk.jpg
Views:	1
Size:	61,7 KB
ID:	48506

Bestilling Norge:
    (+47)99167827
    Bestilling Thailand:
    (+66)0-2948-3304
    Bestilling Thailand mob:
    (+66)0876975230 eller (+66)0805501911

Pris kr.249,

Click image for larger version

Name:	thainorsk1.jpg
Views:	1
Size:	56,8 KB
ID:	48507

Nå også som E-bok: http://www.ebooks.in.th/ebook/8377/

Takk skal du ha;)

Kommentar

er det skriftlig thai eller bare muntlig?

Kommentar

E-boken er bare skrifter ,lyd-cd følger med bare ved kjøp et vanlig bok.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av walkman Vis innlegg
          er det skriftlig thai eller bare muntlig?
          Hei , om du følger denne lenken du vil ser noe eksampel

https://www.facebook.com/ThaiForDeNorsk

Kommentar

Ok, takker. Jeg har en god stund holdt på med å lære thai skriftegnene,og kan de fleste. Og har vel et repertoar etterhvert som jeg bruker i kommunikasjon

Kommentar

Opprinnelig skrevet av walkman Vis innlegg
              Ok, takker. Jeg har en god stund holdt på med å lære thai skriftegnene,og kan de fleste. Og har vel et repertoar etterhvert som jeg bruker i kommunikasjon

Ja da , den er god ;)

Kommentar

Det tar lang tid å lære disse synes jeg. Enten er det rett og slett vanskelig eller så har jeg ikke lagt inn nok innsats.....

Kommentar

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
                  Det tar lang tid å lære disse synes jeg. Enten er det rett og slett vanskelig eller så har jeg ikke lagt inn nok innsats.....
                  Din kone prater engelsk så da er det ingen krise om du/vi ikke prater Thai. Om vi måtte lære Thai ville saken vert annerledes. Jeg forstår utrolig mye å gjør meg forstått i de fleste sitvasjoner. Jeg stagnerer også uten å vidre utvikkle meg. Så jeg tror det er pg av motivasjon ja SanukMak
                  Sawadee kap

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Bonavar Vis innlegg
                    Din kone prater engelsk så da er det ingen krise om du/vi ikke prater Thai. Om vi måtte lære Thai ville saken vert annerledes. Jeg forstår utrolig mye å gjør meg forstått i de fleste sitvasjoner. Jeg stagnerer også uten å vidre utvikkle meg. Så jeg tror det er pg av motivasjon ja SanukMak
                    Jo det er litt krise, at hun prater engelsk er en hvilepute. Jeg kan ikke snakke noe mer med familien hennes, ei heller kan jeg klare meg på egenhånd i Thailand fordi hun kan engelsk ;-)
                    Jeg har planer om både å studere og muligens starte bedrift der nede på sikt så jeg MÅ lære Thai.
                    Jeg må bare begynne å sette av litt tid.....

Kommentar

Thai for normenn

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
                      Ja det tar sikkert tid om du skal lære både snakke og skrive,men det lettere å høre hele tid på den opprinelig lyden. I den boken som eg skrevet følgt med lyd CD som eg spilt inn. Framtiden skal eg skrive ei bok som man kan lære å skrive og.

Kommentar

thai er enkelt, har selv sett små unger som snakker det flytende.

Kommentar

Working...
                        X