Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse

Oppgradering av Thaiportalen

Vi har oppgradert programvaren i forumet til nyeste utgave. Designet har også fått en "new look". Vi håper det faller i smak.
Se mer
Se mindre

Mitt sted, Udon Thani

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Mitt sted, Udon Thani

Jeg har hvert en 4 ganger i udon thani,må si at det er en trivilig by med mange fine folk Synes det er et sted for gammle og unge,bra med resturanter falang mat og thai.Ok utvalg med shopping steder,nightmarked osv barene og discoene er vel en god del roligere en i pattaya og phuket osv men liker meg veldig godt der pga mer rolig og man kan slappe av her/mye severdigheter og se på rundt udon thani for di som er intressert i history osv, anbefaler folk og dra dit en uke for og se litt i:
    Udon thani here i come 16 nov <->

Udon

Det er vel mange av oss som har vært der oppe etterhvert, det er jo mange av jentene som kommer fra distriktet der, selv kommer kona fra Kompawaphi, (er ikke sikker om det er stavet riktig) det er litt sør for byen.

Vet det var en nordmann som drev bar/cafe der oppe, har prøvd å finne han flere ganger men byen er jo stor og ikke lett å finne frem i, men han skulle holde til i nærheten av det store shopping senteret midt i byen.

Kanskje noen som vet?

Kommentar

er det en som heter odvar el han kjenner jeg han har en bar der som heter empty bar,men vet ikke om den er og går enda den ligger i den nye bar gata rett ved et hotel som heter top mansion

Kommentar

Ja Udon Thani er en ok by..skulle ønske Bangkok Air fløy Utapao-Udon Thani
        Men det er vell bare å drømme om

Jeg har reist dit mange ganger og belegget på flyene har vært bra
        http://home.online.no/~a-aunmo/home.html

Kommentar

en liten link til www.udonmap.com bra side om udon

Kommentar

Mitt sted, Udon Thani

Jeg holder vanligvis til i udon thani sammen med min kone når jeg er i thailand, liten village som ligger midt immellom udonthani og nongkai. Koser meg veldig nå jeg er i villagen der,anbefaler de som ikke har vert i nord thailand før og dra dit Gå inn på www.udonmap.com og få masse info på hoteller osv.

Lager en egen hjemme side nå kommer masse bilder der snart fra bryllupet mitt ++
            www.purethai.net velkommen

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Airbusfan Vis innlegg
              Ja Udon Thani er en ok by..skulle ønske Bangkok Air fløy Utapao-Udon Thani
              Men det er vell bare å drømme om

Jeg har reist dit mange ganger og belegget på flyene har vært bra

De gangene jeg har vært i Udon har det som regel vært 4-6 personer som møter opp for hver person som kommer med flyet og flyet er som regel stort og fullt.

Det er jo litt morsom selv om jeg ble litt skremt første gang vi kom dit og gikk inn i den gamle terminalen og så alle folkene som ventet, det skal dog sies at dette var før det ble vanlig med så mange falanger der oppe.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av kennedy75 Vis innlegg
                Jeg holder vanligvis til i udon thani sammen med min kone når jeg er i thailand, liten village som ligger midt immellom udonthani og nongkai. Koser meg veldig nå jeg er i villagen der,anbefaler de som ikke har vert i nord thailand før og dra dit Gå inn på www.udonmap.com og få masse info på hoteller osv.

Lager en egen hjemme side nå kommer masse bilder der snart fra bryllupet mitt ++
                www.purethai.net velkommen
                Flotte bilder Kennedy75<->

Kommentar

takk for det

Kommentar

I Udon Thani nå

Er i Udon Thani nå jeg. Svært stille her på denne tråden gitt
                    Thai! Smooth as silk

Kommentar

Opprinnelig skrevet av roger1970 Vis innlegg
                      Er i Udon Thani nå jeg. Svært stille her på denne tråden gitt
                      Er der neste uke men må innom svigers av og til ellers Udon har stort set alt de andre byer har.<->

Kommentar

Drar snart

Må nok til det kalde landet for å tjene litt mere penger for å kunne være her hjemme ei stund til. Drar fredags kveld herfra,gruer oss syyyyykt til å dra ( som vanlig ) Satser på en tur til i desember,bli i udon alle 3 ukene da. Trives best her oppe vi
                        Thai! Smooth as silk

Kommentar

I dag i Trondheim er det godt og varmt men ser veldig trist ut neste uke.
                          Vi er i thailand 3 uker første 2 netter i khaosan road og så tar vi toget til Nong Khai og vidre øst til Phon Pisai og da veksler vi mellom de 2 siste nevnte plasser og Udon.
                          Har kjøpt ny video cam i dag så skall filme lit denne gangen her.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av MrT Vis innlegg
                            Har kjøpt ny video cam i dag så skall filme lit denne gangen her.
                            Kanskje vi får se en liten snutt også..

Kommentar

Ikke sikker om jeg er så mye på nett der nede men når jeg kommer tilbake til Norge så kansje jeg kan prøve å legg til lit bilder og video.
                              Har iallefall ikke sett mye video i område Phon Pisai.
                              Skall bli spenende å se hva jeg får til.

Kommentar

Working...
                              X