Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Bilder fra Chiang Rai

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Bilder fra Chiang Rai

Klokketårnet i Chiang Rai
    _DSC0594

Statue av kong Meng Rai.
    _DSC0533

Wat Rong Khun Chiang Rai (Det hvite tempel).
    _DSC0039

_DSC0057

_DSC0059

_DSC0098

_DSC0114

Så får vi håpe moderatoren kan holde fingrene fra fatet denne gangen.. :-p

Grense stasjon mot Myanmar Mai Sai
    _DSC0872

Mekong ved det gyldne triangelet.

_DSC0795

Hjemmesnekra biler bygd av diverse deler Mae Chan.

_DSC0709

_DSC0719

Bondelandet i Mae Chan langs de gamle smuglerrutene.
    ChiangRai

ris1

_DSC0639

ris2
    Last edited by Loong; 03-09-2013, 18:30.

Kommentar

Teplantasje i Doi Mae Salong.
      te

Fra Wat Doi Tung...
      _DSC0027

Kommentar

Nydelige bilder! Får virkelig lyst til å ta turen opp til Chiang Rai og landsbygda rundt igjen. Dette er områder flere burde oppleve, bedre enn å ligge langflat på ei sandstrand i Phuket.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Andaman Vis innlegg
          Nydelige bilder! Får virkelig lyst til å ta turen opp til Chiang Rai og landsbygda rundt igjen. Dette er områder flere burde oppleve, bedre enn å ligge langflat på ei sandstrand i Phuket.
          Det er jo ingen tvil om at strendene i Thailand er flotte, virkelig flotte og det er hærlig å late seg der noen dager. Men Thailand har jo så utrolig mye mer å by på og slike bilder gjør at det frister å reise enda mer.
          Jeg er mye på stranda når jeg er i Thailand, men da helst under en parasoll mens jeg spiser lunsj. Men uten andre opplevelser og turer til ukjente strøk blir det kjedelig.

Er det noen her som har reist nordover med buss eller tog ? Blir jo litt skeptisk etter to avsporinger mellom Bangkok og Chiang Mai, men det må jo være en fin togreise da....

Kommentar

Et bilde til fra Det Gyldne Triangel, og et oppe i fjellene helt inntil grensen mot Myanmar, vi kunne se grensevaktene i Myanmar fra der bildet er tatt.

mekong

_DSC005t3

Kommentar

Dette tempelet har jeg alltid hatt lyst å se, en dag skjer det

Kommentar

Opprinnelig skrevet av walkman Vis innlegg
                Dette tempelet har jeg alltid hatt lyst å se, en dag skjer det
                Tempelet var under renovering når vi var der. Man kan kjøre helt fram, men det var ikke særlig å se. Både langs vegen og ved tempelet var det så tilgrodd at det var ikke særlig utsikt

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Loong Vis innlegg
                  Tempelet var under renovering når vi var der. Man kan kjøre helt fram, men det var ikke særlig å se. Både langs vegen og ved tempelet var det så tilgrodd at det var ikke særlig utsikt
                  Regner med walkman mener dette: Wat Rong Khun Chiang Rai
                  PattayaBloggen

Kommentar

Ja, det hvite tempelet

Kommentar

Fantastiske bilder! Har vært i nord for noen år siden. Turen var utrolig flott og interessant,og høyt oppe i fjellene var morgenluften klar og kjølig. Naturen var også magisk. Skulle gjerne tatt en tur igjen,men har egentlig ingen å reise med. Mannen min er ennå i full jobb,venninnene mine synes det er så langt å reise til Thailand,og sånn er det! Andaman,kanskje vi får i stand en forumtur??

Kommentar

Det hadde vært artig ellinor. Tanken må få ligge der litt så får vi se. Tidspunktet må avklares først. En tur til ulike reisemål i Thailand går fint å ordne.

Kommentar

Ja,hadde vært artig å tatt en tur til sør! Der du var nylig, i en av de fredelige provinsene. Kan melde her og nå at skjer det i juleferien,kan vi booke 6 meget interesserte voksne....vi fyller to biler og så drar vi!!<->

Kommentar

Ok, jeg må finne ut om jeg får til en tur i jula, håper det. På neste tur hadde jeg tenkt å besøke blant annet Koh Lipe. Var på Pak Bara der båten ut dit går fra nå i august.

Kommentar

Working...
                            X