Kunngjøring
Collapse
No announcement yet.
Bilder fra Chiang Rai
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Andaman Vis innleggNydelige bilder! Får virkelig lyst til å ta turen opp til Chiang Rai og landsbygda rundt igjen. Dette er områder flere burde oppleve, bedre enn å ligge langflat på ei sandstrand i Phuket.
Jeg er mye på stranda når jeg er i Thailand, men da helst under en parasoll mens jeg spiser lunsj. Men uten andre opplevelser og turer til ukjente strøk blir det kjedelig.
Er det noen her som har reist nordover med buss eller tog ? Blir jo litt skeptisk etter to avsporinger mellom Bangkok og Chiang Mai, men det må jo være en fin togreise da....
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av walkman Vis innleggDette tempelet har jeg alltid hatt lyst å se, en dag skjer det
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Loong Vis innleggTempelet var under renovering når vi var der. Man kan kjøre helt fram, men det var ikke særlig å se. Både langs vegen og ved tempelet var det så tilgrodd at det var ikke særlig utsikt
Kommentar
-
Fantastiske bilder! Har vært i nord for noen år siden. Turen var utrolig flott og interessant,og høyt oppe i fjellene var morgenluften klar og kjølig. Naturen var også magisk. Skulle gjerne tatt en tur igjen,men har egentlig ingen å reise med. Mannen min er ennå i full jobb,venninnene mine synes det er så langt å reise til Thailand,og sånn er det! Andaman,kanskje vi får i stand en forumtur??
Kommentar
Kommentar