Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Første gang til Thailand! Phuket :))

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

Det var en riktig god pris. Hvilket flyselskap er det med?

Kommentar

Det kan jo lønne seg å bestille hotel i forveien, så man har de første dagene da, siden kan man ta det litt på sparket. Som Andaman sier, så er man trett etter reisen nedeover, så det kan vere godt å vite at man har hotel klart. Det er dama mi, som ordner med hotel, til jeg kommer, hun møter meg på flyplassen, og så berer det til hotelet. Jeg gleder meg veldig, avreise 12 juli.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Andaman Vis innlegg
        Det var en riktig god pris. Hvilket flyselskap er det med?
        Turkish Airways, mellomlanding i Tyrkia og en reise på nesten 20 timer.
        Får ikke bestillt før vi vet for sikkert om vi kan være 2 eller 3 uker. Håper de ikke forsvinner :/

Kommentar

Mener å ha lest om noen som ikke var særlig happy med ventingen på flyplassen i Istanbul. Hørtes ut som en litt lang reise, blir kanskje litt hipp som happ om en velger charter istedet da?

Kommentar

Småskeptisk vi også, tro meg! Men det får da vel gå på et vis.. :p
            Hva mener du? Blir en kortere reise med charter, men mindre bra komfort på flyet og dyrerer pris.
            Og den billigste pakketuren vi fant for 3 uker i januar lå på 12 lapper, så da MÅ det jo bli billigere med 6000,- for flyturen? Bruker vel ikke så mye på hotell, iallefall ikke når vi har tenkt å bo relativt billig.

Turkish AirLINES het selskapet, ikke airways som jeg skrev lengre opp her ;)

Kommentar

Vet ikke hvilke datoer dere må reise på jeg, men jeg fant tre uker fra Trondheim til Bangkok for kr. 7224, t/r. Det er med KLM, ikke det beste flyselskapet, men med reisetid på 16 timer nedover.

KLM

15:00-13:10 - TRD-BKK - 16t 10m - 1 stopp
              23:55-14:20 - BKK-TRD - 20t 25m - 1 stopp

7.224,-

Jeg ville ikke stresset med å bestille billetter ennå, kan godt være dere får bedre priser om en måneds tid eller to.

Kommentar

Vi har sett oss ut en avreisedato rundt midten av januar.. Og de billettene vi fant var avreise Oslo. Billigere enn det her? Går det virkelig an?? :o

Sitter forøvrig og ser på hotell på Sawadee.com. Hvilken pris er den riktige? Ser jo SÅ billig ut på den listen man får opp når man puncher inn dato, men når man går inn på hver enkelt hotell og velger sesong, så blir det straks dyrere. HM?

Kommentar

Prisen jeg fant var med avgang 18 januar fra Trondheim. Rimeligere enn 5600(blir vel ca 6600 fra Trondheim det) kan dere sannsynligvis ikke rekne med. Har dere prøvd et søk på Air Berlin, med tilslutning fra Norge med SAS eller Norwegian? Kan finne riktig gode priser der.

Når det gjelder hotellprisene på sawadee.com så har Thaiportalen avtale med samme hotellbookingselskap, bruker dere oss drypper det noen kroner på oss i kommisjon...
                  http://www.r24.org/thaiportalen.no/

Ellers kan jeg også anbefale vår egen hotellside: www.thailandhotell.no , meget konkurransedyktige på priser. Nytt i år (helt nytt faktisk) er at dere kan stikke innom hvilken som helst 7 Eleven butikk i Thailand og betale for hotellet dersom dere er skeptisk til å betale via nettet.

Kommentar

Prøvde Air Berlin, men det kom ikke opp noen avganger i den perioden. Ikke hvis jeg forstod det riktig iallefall.

Sitter og ser på hoteller til jeg blir ca. svimmel her, men det er jaggu meg ikke lett å finne den eksakte prisen for den perioden vi skal dra. Får opp så mye forskjellig og på enkelte sider har de ikke engang kommet så langt. Står bare priseksempler t.o.m i høst.
                    Oh well, er vel ikke noe stress riktig enda

Kommentar

Ville ventet med både sjekk av flybilletter og hotell jeg til over sommeren. Bruk heller tiden inntil videre til å surfe rundt etter de mange spennende opplevelsene som finnes i Thailand.

Kommentar

Her vingler vi så fælt fram og tilbake at det er vel like lurt å vente litt ja ;)
                        Tror vi heller mer mot å dra direkte fra Trondheim, iom at det ikke utgjør så altfor mye prismessig. KLM.. har de sånn at de kan sende bagasjen direkte ned til Phuket? Har hørt folk har pratet på det. Noen som vet noe om dette? Hadde isåfall gjort ting bittelitt lettere :D

Kommentar

Skal dere reise med KLM er det mest sannsynlig SAS(Braathen) ned til Amsterdam, og så KLM direkte til Bangkok. Når dere sjekker inn på Værnes blir bagasjen sendt til Bangkok. Dere slipper å sjekke inn på nytt i Amsterdam såvidt jeg husker. Spør for sikkerhets skyld i skranken på Værnes.

Kommentar

Working...
                          X