Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Provinsene i sør

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Provinsene i sør

Hvorfor ikke ta med flere provinser i oversikten?
    Ikke minst Nakhon Si Thammarat og Songkla, som er de to største.

Ser i denne linken at det er ca. 8,4 mill innbyggere i sør-Thailand, og av dem skal det etter hva som sies være 6 mill muslimer - hm...kan dette stemme?
    Det gjør vel det da - man har aldri tenkt over, eller vært klar over dette forholdet.

http://www.thailandresor.se/province/

Du mener underforum for flere provinser? Flere blir lagt til etter hvert som vi har tråder med info/innlegg fra disse provinsene. Og, jeg har selv vært i provinsen Songkhla, skal se om jeg får lagt inn noe derfra. Forøvrig står Nakhon Si Thammarat på reiseplanen neste tur til smilets land, et familiemedlem går på universitet der nå.

Det kan kanskje stemme at det er 6 mill muslimer i Thailand, er jo hovedsakelig det i de tre sørligste provinsene. Også i Phuket og Krabi bor det en del muslimer.

Kommentar

Ser du holder til i Trang - interessant område, uten så stor turisme. Har vært der en 3-4 ganger.

Kommentar

Det stemmer. Husker første gangen jeg var i Trang, så knapt andre faranger der enn meg. Slipper de prangende reklameskiltene som preger turistområder. Mye variert å oppleve og se, kysten av Trang er jo en perle med flotte øyer.

Kommentar

Working...
        X