Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse

Oppgradering av Thaiportalen

Vi har oppgradert programvaren i forumet til nyeste utgave. Designet har også fått en "new look". Vi håper det faller i smak.
Se mer
Se mindre

Hua Hin Jazz Festival Juni 2006

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Hua Hin Jazz Festival Juni 2006

Hvis du er i nærheten av Hua Hin 2-4 juni, og er litt jazzinteressert, er dette årets festival! Her er det ventet tusener av tilhørere på stranda. Motto er derfor 'Jazz on the Beach!'

http://www.huahinjazzfestival2006.com/home.htm

Det skandinaviske innslaget er markert; 6 danske band er invitert!
    Experience is something you don't get until just after you need it

Sikkert hyggelig, spesielt nå som kongen har jubileum. Har hørt han bor fast i Hua Hin om dagen. Kanskje du treffer han der? :D

Kommentar

Velkommen Phi moo til forumet og første innlegg!
      Ja det er riktig. Hua Hin huser kongens sommer-residens. Jernbanestasjonen som bare brukes av kongen er en turistattraksjon i seg selv også! I hvilen utstrekning kongen - eller hans familie - er jazz entusiaster vet jeg dog ikke! :wink:

Kommentar

Jeg har sett han på TV der han spiller klarinett, så jeg tror han er en jazz-fan. Jeg hørt (uoffiselt) at han og dronningen bor i Hua Hin. Vi så dem sist
        vi var i hua hin, en utrolig lang kortesje med stor blokkade av motor veien.

Kommentar

Opprinnelig skrevet av Phi moo
          Jeg har sett han på TV der han spiller klarinett, så jeg tror han er en jazz-fan. Jeg hørt (uoffiselt) at han og dronningen bor i Hua Hin. Vi så dem sist
          vi var i hua hin, en utrolig lang kortesje med stor blokkade av motor veien.
          Riktig det. Kongen tilbringer mye tid i Hua Hin. Han har flere steder tett på byen. Var selv å besøkte et fraflyttet palass i utkanten av byen mot Cha Am, flott opplevelse.

Hua Hin scorer høyt på å ha den Royale familie så tett på. Vedlikehold og orden settes meget høyt.
          Rundtur i sør.
          Hakuna Matata

Kommentar

Kongen er faktisk også komponist av flere musikkverker. Klikk på bildet under og du kommer til en oversikt over hans verker.

Kommentar

Ja, det er det jeg sier; her på Thaiforum lærer man noe hver dag! :lol:

Kommentar

Ja var det noen av dere fastboende eller tilreisende som deltok i nevnte festival i Juni?
                Rundtur i sør.
                Hakuna Matata

Kommentar

Working...
                X