Velkommen!

Velkommen til vårt forum, her finner du mye info om Thailand, det gir deg nye ideer og spenning.

Vennligst registrer deg hvis du vil delta.

Registrer nå

Kunngjøring

Collapse
No announcement yet.

Takrestaurant i Bangkok

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
Nye innlegg

• Takrestaurant i Bangkok

Er det noen som vet om noen ok takrestauranter i Bangkok ?
    Eller en bar for den saks skyld.

Jeg skulle gjerne tatt noen bilder av Bangkok ovenfra. Kan jeg gjøre det samtidig som jeg og kona kan ha en hyggelig middag så ville det vært topp.

Har hørt om sirocco, men noen har fortalt at det er vanskelig å ta bilder der....

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
    Er det noen som vet om noen ok takrestauranter i Bangkok ?
    Eller en bar for den saks skyld.

Jeg skulle gjerne tatt noen bilder av Bangkok ovenfra. Kan jeg gjøre det samtidig som jeg og kona kan ha en hyggelig middag så ville det vært topp.

Har hørt om sirocco, men noen har fortalt at det er vanskelig å ta bilder der....

Sirocco (State Tower i enden av SiLom) har baade bar og restaurant, utendors.
    Burde ikke vaere vanskelig aa ta bilder der.

Utsikten er ganske mega.

Kommentar

Takk, kanskje det blir Sirocco likevel da...

Dersom noen vet om andre så bare si fra
      Jeg har hørt at det er en som har veldig fin utsikt over Lumphini parken. Noen som vet hva den heter og hvor man finner den ?

Det skader jo ikke å besøke mer enn 1

Kommentar

Opprinnelig skrevet av SanukMak Vis innlegg
        Takk, kanskje det blir Sirocco likevel da...

Dersom noen vet om andre så bare si fra
        Jeg har hørt at det er en som har veldig fin utsikt over Lumphini parken. Noen som vet hva den heter og hvor man finner den ?

Det skader jo ikke å besøke mer enn 1
        Vi endte opp på Blue sky bar & restaurant på Centara Grand at Central Plaza Ladprao.
        Der var det rolig og fint, svært god mat og utrolig hyggelig. Hit kommer jeg gjerne igjen.
        Middagen for 2 kom på ca 3000 baht

PB140199copy.jpg

Kommentar

Working...
        X